Din cauza defectării sistemului de sortare a bagajelor pe aeroportul Schiphol din Amsterdam, în data de 3 mai 2013, pasagerii care au călătorit ieri pe această rută își pot primi bagajele cu întârziere de maximum 5 zile.
Tarom și-a cerut scuze pasagerilor săi și le promite că va depune toate eforturile pentru a contribui la livrarea bagajelor în cel mai scurt timp.
De menționat că această problemă nu a afectat doar pasagerii companiei aeriene naționale, ci toți operatorii care zboară pe Schiphol.
Pasagerii care au călătorit ieri la Amsterdam își vor primi bagajele în maximum 5 zile
4 mai 2013, 16:49
Ultima modificare în 4 mai 2013, 19:49
Problema de pe aeroportul Schipol din Amsterdam a lăsat numeroși pasageri ai companiilor aeriene, inclusiv Tarom, fără bagaje.
Etichete: aeroport,
amsterdam,
bagaje
Publicat in categoriile: Eveniment
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Eveniment
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- S-a ajuns la un acord cu Rompetrol în privinţa creanţei datorate de companie
- CCI Covasna: Investiţia Holzindustrie ar putea afecta cel mult 440 de persoane şi 50 de firme
- Victor Ponta: România va deveni independentă energetic în următorii 5-10 ani
- UPDATE Comisia Europeană: Economia României va creşte cu 1,6% în 2013 şi cu 2,2% în 2014
- Alpha Bank vrea să obţină de la investitorii privaţi 10% din emisiunea de noi acţiuni
- Ponta: Petrom va investi peste 300 de milioane de euro pentru noi sonde
- Retailerii s-au aprovizionat de Paşte cu ouă şi miei de la furnizori din România
- Olli Rehn: România, printre cele trei candidate evidente la ieşirea din procedura de deficit excesiv
- Grupul Rompetrol a acordat granturi în valoare de 1 milion de dolari, în perioada 2009-2012
- UE: Slovenia nu va avea nevoie de asistenţă financiară dacă va reforma sistemul bancar