„Am crescut atât vânzările, cât şi câştigurile companiei în primul trimestru din 2013, în ciuda contextului dificil, ca de exemplu scăderea pieţelor, în special în Europa de Vest şi scăderea cererii în domeniul industrial,” a declarat Kasper Rorsted, CEO-ul Henkel. “Diviziile Laundry & Home Care şi Beauty Care au avut rezultate peste nivelul pieţelor, în timp ce sectorul Adezivi a fost influenţat de scăderea cererii din partea clienţilor industriali, sub estimări. Cu toate acestea, toate diviziile companiei au reuşit să îşi îmbunătăţească semnificativ profitabilitatea”, a mai spus Rorsted-
În ceea ce priveşte întregul an fiscal 2012, Rorsted se aşteaptă ca „întregul context economic să rămână dificil, dar anticipăm o revenire a cererii din partea clienţilor industriali în cea de-a doua parte a anului. Date fiind provocările globale, vom continua să simplificăm şi să accelerăm procesele noastre pentru a fi mai flexibili şi mai eficienţi”.
Obiectivele pentru 2013 vizează o creştere organică a vânzărilor între 3 şi 5 procente.
Vânzările Henkel în T1 din 2013 au atins valoarea de 4,033 miliarde euro, cu 0,6% mai mult în comparaţie cu primul trimestru din 2012. Creşterea organică a vânzărilor, inclusiv impactul cursului valutar şi vânzări/achiziţii, a fost de 2,5%.
Divizia Laundry & Home Care a raportat o creştere organică a vânzărilor de 8%. Pentru divizia Beauty Care creşterea a fost de 4%, iar pentru Adezivi Tehnologii, organic, vânzările au scăzut cu 1,2%.
Profitul operaţional ajustat a crescut cu 8,9%, de la 551 milioane euro la 600 milioane euro, datorită contribuţiei tuturor celor trei divizii. Profitul operaţional raportat (EBIT) a fost de 565 milioane euro, comparativ cu 538 milioane euro în trimestrul I 2012.
Rezultatul financiar al trimestrului a crescut cu 16 milioane euro până la -30 milioane euro, iar tax rate este de 24,7%, foarte aproape de valoarea înregistrată în perioada de comparaţie (trim.I 2012: 24,8%).
Venitul net a crescut cu 8,9%, de la 370 milioane euro la 403 milioane euro. Câştiguri per acţiune preferenţială (EPS) a crescut de la 0,84 euro la 0,91 euro. Valoarea ajustată a fost de 0,96 euro, comparativ cu 0,85 euro în trim.I 2012. Indicatorul ajustat câştiguri per acţiune preferenţială a crescut cu 10,3%.
Profitul Henkel a ajuns la 600 de mil. euro, în primul trimestru
9 mai 2013, 13:23
Ultima modificare în 9 mai 2013, 16:23
Henkel, producătorul german al detergentului Persil, a înregistrat, în trimestrul al treilea al acestui an, vânzări globale de 4,033 mld. euro, cu 0,6% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului anterior. Profitul operaţional ajustat a crescut cu și el cu aproape 9 procente, până la 600 mil. euro.
Etichete: henkel,
profit,
venituri
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- E.ON: Pierderi de 1 milion KWh, în urma fraudării contoarelor din zona Moldovei
- Fondul Proprietatea a plătit 8,22 milioane lei pentru răscumpărarea a 12,43 milioane acţiuni
- Insulă scoasă la vânzare pentru 3 mil. euro
- OMV, investiţie de 230 milioane de euro
- General Motors va investi 1,3 mld. dolari într-o fabrică, în China
- Preţurile producţiei industriale au scăzut cu 0,4%, în martie
- ZAFF.ro a atins 300 de afiliaţi şi a încheiat un parteneriat cu tur-operatorul Mareea
- China, cea mai mare piaţă din lume în domeniul cinematografiei, în 2020
- Excedent de 155,78 mil. lei la bugetul asigurărilor de şomaj în 2012
- Societe Generale ar putea transfera o parte din activităţi în România