În acest context, Cori Grămescu, proprietara LadyFIT, unul dintre cele mai cunoscute branduri din industria de aerobic și de fitness, a decis să-și completeze businessul cu un nou segment: organizarea de seminarii de ”healthy lifestyle”. Primul seminar-pilot, de acest gen, a fost organizat anul trecut, fiind o sursă ideală de informație nu doar pentru clientele LadyFIT, ci și pentru toate acele persoane interesate de hrana sănătoasă. Datorită interesului crescut, Cori Grămescu a continuat și anul acesta, organizând un seminar chiar înaintea sărbătorilor pascale.
”Să faci sport nu este de ajuns. Trebuie să fim atenți și la ceea ce mâncăm, să știm cum să combinăm legumele și produsele de origine animală, astfel încât să obținem o alimentație echilibrată. Și este valabil tot timpul, nu doar în perioada sărbătorilor”, spune Cori Grămescu. La ultimul seminar, unde participarea a fost gratuită, s-au abordat mai multe teme despre tot ce înseamnă hrană vegetală și animală, despre rolul sucurilor naturale și eliminarea toxinelor.
”În ultimii doi ani, s-a observat o atenție deosebită a românilor pentru hrana bio, netratată chimic, deși la noi aceste produse au un preț mai ridicat față de țările de Europa de Vest, raportat la puterea de cumpărare. În context, am decis ca anul acesta să organizez mai multe seminarii care să acopere teme variate despre alimentație”, adaugă Cori Grămescu.
Ca volum, producția bio în România depăşeşte, per total, 250.000 de tone, în condițiile în care la începutul deceniului era de doar 13.500 de tone. Dar, deși suprafața cultivată organic în România crește de la an la an (este acum de peste zece ori mai mare decât în urmă cu șapte ani, potrivit Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale), ea marchează volume foarte mici comparativ cu ale unor piețe ca Ungaria sau Polonia, de exemplu. Ca să nu mai vorbim de Germania, care cultivă organic aproape un milion de hectare anual, de trei ori mai mult decât noi.
Proprietara LadyFIT dezvoltă un nou segment de business
10 mai 2013, 11:42
Ultima modificare în 9 martie 2019, 01:44
În ultimii ani, s-a observat o schimbare a comportamentului românilor vizavi de alimentație, tot mai mulți fiind atrași de produsele ecologice. Mai precis, datele din piață arată că românii au cumpărat anul trecut produse eco de aproape 80 de milioane de euro, adică de 40 de ori mai mult decât în 2007.
Etichete: fructe,
legume,
sanatatii
Publicat in categoriile: Lifestyle
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Lifestyle
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- “V8”, “Anal” şi “Regina Victoria”, interzise ca prenume în Noua Zeelandă
- Divertiland anunță noi investiții
- 8 Martie dă idei antreprenorilor: serviciile de înfrumusețare au prețuri tăiate la jumătate
- Escrocheriile care au exploatat curiozitatea utilizatorilor pe Facebook în ultimele şase luni
- Cristian Mungiu, alături de Nicole Kidman în juriul Festivalului de la Cannes
- URANIA: Săptămâna 20-27 aprilie sub semnul hărniciei cu slabe consecințe bănești
- Regizorul Michel Haneke a refuzat să filmeze cu Brad Pitt
- Olanda organizează concurs de aranjamente florale la Bucureşti
- Comandă-ți vinul ca un somelier
- Let’s Meet intră pe un nou segment de business