Clienții bogați ai companiilor auto cu reprezentanțe în China apelează la metode ciudate pentru a se plânge pentru serviciile oferite lor ca și consumatori, transmite CNBC.
Potrivit presei chineze, un om de afaceri bogat din China a angajat un grup de persoane pentru a-i lovi cu ciocanele supermașina sa Maserati Quattroporte pentru a protesta pentru slabele servicii pentru consumatori. Execuția supermașinii a avut o expunere public de proporții și s-a desfășurat la Salonul Auto de la Qingdao.
Unul dintre cei patru bărbați care au “ciocănit” mașina a spus că proprietarul protestează împotriva “serviciilor slabe pentru consumatori” ale dealerului Maserati din Qingdao, de unde el și-a cumpărat mașina.
Un
Incidentul se aseamănă ciudat de mult cu lovirea unui Lamborghini în 2011, la același salon auto. Ceea ce adduce după sine următoarea întrebare: este o tendință sau o bombă de publicitate care se repetă?
Maserati, care e deținută de grupul Fiat, a denumit incidentul o încercare de publicitate în forță și a spus că lucrează cu clientul la rezolvarea plângerilor sale.