”Chiar în contextul unui mediu economic dificil, Danone România a avut o performanţă bună, rămânând liderul puternic al pieţei româneşti de lactate proaspete. Ne mândrim cu faptul că Activia şi Nutriday sunt mărcile de iaurt preferate ale românilor, ocupând locurile 1 şi 2 în ierarhia cotelor de piaţă.”, explică Dieter Schulz, director general Danone România.

Compania colectează, în medie, zilnic, peste 200 de tone de lapte proaspăt de la fermele din România. ”Pentru produsele Danone folosim în fiecare zi lapte proaspăt şi cele mai bune ingrediente şi investim constant în calitatea produselor noastre. Ne extindem continuu portofoliul de produse, pentru a ne adapta cerinţelor consumatorilor. În 2012, am lansat cu succes noua gamă Activia Fructe, ne-am întărit poziţia pe segmentul băuturilor lactate tradiţionale, cu Danone Sana şi Danone Lapte Bătut, şi am extins gama de produse pentru copii, sub mărcile Danonino şi Disney”,  adaugă Dieter Schulz.

Investiţiile Danone România s-au ridicat la aproape 18 milioane de lei în 2012, mai mari cu peste 10% faţă de 2011. În ultimii 15 ani, Danone a investit în operaţiunile sale din România peste 300 milioane de lei.

”Sunt încrezător că avem în continuare oportunităţi de creştere în România. Potenţialul pieţei de lactate proaspete este încă semnificativ, dacă luăm în calcul consumul pe cap de locuitor în România, cu mult mai mic decât media europeană. Priorităţile noastre pentru 2013 sunt să creştem consumul de iaurt în România, prin programul nostru „1 iaurt pe zi”, şi să continuăm să aducem în piaţă noi produse excelente, rămânând, în acelaşi timp, vigilenţi asupra controlului costurilor”, precizează Schulz.

Din 2013, România este sediul central al zonei Europei de Sud Est, care include România, Bulgaria, Grecia şi ţările din zona Mării Adriatice (Bosnia-Herţegovina, Muntenegru, Albania, Serbia şi FYROM), şi care deserveşte o piaţă de peste 60 de milioane de consumatori.