Lorand Balint este, din luna mai, noul managing director al agenției de publicitate Leo Burnett & Target. Obiectivul lui declarat este dezvoltarea strategiei de creștere a agenției și consolidarea businessului pe noi trenduri de comunicare.
“Cunosc foarte bine echipa Leo Burnett alături de care am trecut prin momente extraordinare, de aceea am și primit cu mare bucurie propunerea de a prelua conducerea agenției (…) provocarea principală este să continuăm să ne reinventăm, să fim mereu cu un pas înainte, să răspundem noilor realități ale pieței și nevoilor clienților noștri”, a declarat Lorand Balint (foto).
În noul său rol, Lorand se va concentra pe dezvoltarea businessului, în special zona de new business și creșterea performanțelor agenției pe noi segmente de comunicare, atât pe plan creativ, cât și strategic, coordonarea departamentelor agenției și consolidarea relației cu clienții actuali.
Lorand Balint are 13 ani de experienţă în publicitate și comunicare, debutând în publicitate în 2000 în cadrul agenției BBDO ca Strategic Planner, pentru ca ulterior să se alăture echipei Leo Burnett. În cadrul Leo Burnett & Target, Lorand a preluat în timp responsabilități profesionale şi manageriale tot mai mari, beneficiind de experiență acumulată în proiecte pe piețe multiple și ocupând, pe rând, poziția de Regional Communications Manager Balkans, Regional Communications Manager Europe, Global Communications Manager, Regional Communications Sub-Saharian Africa, Group Communications Director Balkans, Head of Brand Communication, Global Communications Director și Chief Digital Officer.
De-a lungul carierei sale, a colaborat cu clienți importanți, precum P&G și Eliteși s-a implicat în proiecte internaționale precum programul de voluntariat pentru ONG-ul Iko Poran din Rio de Janeiro, vizitând până în prezent peste 40 de țări.
A studiat în cadrul mai multor universități de renume precum Universiteit Antwerpen, Institute of Leadership & Management UK, Universite de Montreal – HEC Montreal, absolvind Marketing-ul la Academia de Studii Economice și Masterul în Publicitate la Universitatea din București. Lorand este profesor asociat la MBA-ul Romano-Canadian și partener Platypus Group.