Compania americană CGS este un furnizor global de soluţii şi servicii tehnologice şi cel mai mare furnizor de soluţii de outsourcing prezent pe piaţa din România.
Premiul a fost oferit în cadrul unei festivităţi la cea de-a 14-a ediţie anuală a "Săptămânii Call Centerelor", susţinută de Centrul Internaţional pentru Calitate şi Productivitate (IQPC), la renumitul Caesars Palace din Las Vegas, Nevada.
"Premiile de Excelenţă pentru Call Centere" oferă recunoaştere celor mai inovatoare call centere sau persoane din industria de profil în ultimul an, subliniind gândirea de top, creativitatea şi execuţia deosebită a sarcinilor pe un spectru larg de funcţiuni întâlnite într-un call center. În anul 2013 a fost inaugurată categoria "Cel mai bun call center internaţional", competiţia fiind foarte strânsă între participanţi din Filipine, India, Caraibe, America Centrală şi de Sud, precum şi Europa.
"Suntem onoraţi că activitatea noastră din acest an a fost recunoscută de IQPC, iar acest premiu reflectă talentul şi conştiinciozitatea angajaţilor din contact centerele CGS", a arătat Tom Christenson, Președinte Contact Center Solutions la CGS. "Suntem foarte mulţumiţi că centrele noastre de contact din România au primit recunoaşterea serviciilor excepţionale şi a gradului ridicat de satisfacţie a clienţilor pe care îl obţin; vom continua să ridicăm ştacheta în ceea ce priveşte serviciile de call center de cea mai înaltă clasă", a precizat Tom Christenson.
Centrul CGS din România deserveşte companii de renume mondial, oferind o paletă largă de soluţii de contact center (inbound şi outbound), în 18 limbi, majoritatea agenţilor vorbind două – trei – unii până la cinci limbi străine. Aproximativ 95% dintre angajaţii CGS sunt absolvenţi sau studenţi ai unor instituţii de învăţământ superior.
Locaţia CGS din Bucureşti este cea mai puternică organizaţie de contact center din România, furnizând servicii de customer care, suport tehnic, help desk, telesales, precum şi alte servicii externalizate de multe verticale de business.
Pentru mai multe informații despre serviciile de contact center complete oferite de CGS, vă rugăm să vizitaţi www.cgsinc.com. Pentru a afla mai multe despre "Săptămâna Call Centerelor", candidați și categoriile din concurs, puteţi vizita www.callcenterweek.com.
Surprinzător: România a luat-o înaintea Indiei în materie de call center
17 iunie 2013, 22:34
Ultima modificare în 18 iunie 2013, 01:34
Contact centerul CGS din România a câştigat săptămâna trecută premiul al doilea la categoria "Cel mai bun Call Center Internaţional", în cadrul "Premiilor de Excelență pentru Call Centere", competiţie organizată de Centrul Internaţional pentru Calitate şi Productivitate. România a devansat call ceter+uri din India şi Filipine.
Etichete: call-center,
outsourcing,
premii
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Una din cele mai populare băuturi încearcă îndulcitorii naturali
- Carrefour a ajuns la 27 de Express-uri
- Pierderile din sistemul bancar au afectat veniturile bugetare din luna mai
- ATACUL GRECILOR Olympus intră pe segmentul iaurturilor bio
- George Lemnaru atrage o nouă finanțare din partea unui business angel
- Kludi a avut afaceri mai mari cu 35% în T1
- Cum transformi o rețea socială într-o rețea de afaceri
- Springtime intră pe piața snacks-urilor
- Ursus Breweries are un nou vicepresedinte de vânzări și distribuție
- Italia, Irlanda și Spania nu mai vor să facă angajări în trimestrul III