“Prima jumătate a anului a fost foarte bună pentru noi, am crescut semnificativ față de anul trecut și am avut vânzări cu 10% mai mari decât estimasem. În afacerile cu flori, primele trei luni din an dau tonul pentru tot restul, fiindcă atunci sunt sărbătorile cele mai importante (…) ne asteptăm să depășim1 milion de euro, cât era bugetat pentru 2013”, spune Mugur Frunzetti, fondator al Floria.ro.

În 2013, piața vâzării de flori în România are o valoare estimată la 100 milioane de euro, care se împart în mod egal între piața neagră și piața albă, arată datele florăriei online.

”Din valoarea de 50 milioane de euro a zonei albe a pieței, 5% este realizat prin vânzări online. Piața se albește de la an la an, motiv pentru care cred că afacerile cu flori sunt o investiție interesantă. Mă aștept ca numărul de florării, online sau offline, să crească în anii următori. Ceea ce înseamnă creșterea concurenței, o ieșire forțată din zona de confort pentru cei necompetitivi”, adaugă Frunzetti.

Floria.ro, liderul pieței online de flori în România, a livrat peste 50.000 de buchete.

Printre principalii competitori ai florăriei este grupul FlorideLux.ro, care operează magazinele online www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro, www.cosuridelux.ro, dar şi florăriile offline FlorideLux.