Nădlac. Drumul Arad -Nădlac a fost blocat. Din nou. Aceiaşi protestatari şi acelaşi motiv. Autostrada rupe în două terenurile agricole şi nu există nici un pasaj agricol care să permită accesul agricultorilor, scrie aradon.ro.
Agricultorii din Nădlac nu mai au acces la jumătate din terenurile lor. Din cele peste 12.000 ha, peste 6.000 sunt dincolo de autostradă. Pentru a ajunge la aceste terenuri, care sunt cele mai fertile, trebuie să ocolească 18 km, pe singurul pasaj peste autostradă din zonă, care este un drum judeţean şi nu o trecere pentru agricultori.
Tronsonul Nădlac-Pecica are pe cei aproximativ 20 de km doar un singur pasaj de trecere peste autostradă, asta în condiţiile în care, spun autorităţile locale, la 1 km distanţă, în vecini, în Ungaria, pe aproximativ 25 de km de autostradă există 6 pasaje pentru agricultori, tocmai pentru că şi zona respectivă este una agricolă. Gândul dintâi al proiectantului autostrăzii româneşti a fost bun pentru că, spun oamenii, iniţial, pasajul agricol era trecut în proiect, însă ulterior au fost făcute modificări pentru că nu au mai ajuns banii. Şi s-a renunţat… la pasaj.
SURSA: aradon.ro
Cea mai așteptată autostradă din România stârnește nemulțumiri
22 iunie 2013, 22:04
Ultima modificare în 23 iunie 2013, 01:04
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Uimitoarea poveste a omului care a supravieţuit FOAMETEI: Cerşitul nu era o soluţie, aşa că am început să fur
- Un fost ministru al economiei italian cere Occidentului să primească Rusia în UE
- Cine plăteşte atunci când o bancă dă faliment
- De unde vin morcovii din Carrefour? Familia Stoian din Constanţa are răspunsul
- CFR Călători oferă reduceri între 10 şi 25% la cumpărarea cu anticipaţie a biletelor de tren
- UPDATE SURPRIZĂ la privatizarea CFR Marfă
- România rămâne o piață cu potențial pentru investițiile în fotovoltaic, în ciuda instabilității legislative
- Vosganian: Cu nivelurile actuale ale TVA şi CAS nu putem avea o creştere de peste 4% pe an
- Fenechiu: Oferta pentru CFR Marfă este mai mare de 180 mil. euro, dar sunt puse ”niște” condiții
- GFR, câștigător la CFR Marfă. Prețul oferit: 202 mil. euro