Cifra de afaceri a companiei a înregistrat scăderi faţă de perioada dinaintea debutului recesiunii economice. ”Criza financiară a dus la scăderea nivelului de consum, de aceea a fost necesară o adaptare a ofertei pe măsura cererii, aceasta neînsemnând neapărat produse mai ieftine ci produse cu caracteristici superioare, inovații, design deosebit (…) ne asteptăm la un an cu rezultate similare cu cele din 2012 sau chiar la o ușoară creștere pe fondul stabilizarii economice din ultimii doi ani”, spune Florin Porojan (foto), directorul general al Franke România
Concret, el estimează pentru 2013 o majorare a afacerilor cu aproximativ 5%, odată cu deschiderea a patru noi showroom-uri Franke, în care compania vrea să investească 100.000 de euro. Toate showroom-urile vor fi deschise în parteneriat, ceea ce înseamnă că Franke vine cu produsele în timp ce partenerii se ocupă de spaţiu şi de amenajarea acestuia.
Reţeaua de distribuţie Franke cuprinde 19 showroom-uri partenere la nivel naţional și peste 200 de magazine în care produsele Franke sunt prezente. Media pentru un sistem complet achiziționat din showroomurile locale Franke este de circa 3.000 de euro.
”Consumatorul amână decizia de cumpărare a produselor de folosință îndelungată, însă atunci când hotărăște să achiziționeze astfel de produse, caută calitatea. El a devenit mult mai informat în ultima perioadă, apreciind valoarea adăugată a produselor pe care le privesc ca pe investiții care pe termen lung își dovedesc viabilitatea (…) Promoțiile sunt importante în actualele condiții de piață fără să fie argumentul suprem în decizia de cumpărare, mai importante sunt caracteristicile speciale, calitatea produsului”, explică șeful Franke România.
Mai departe, ameninţările lui 2013 pentru industria de profil ţin, în continuare, de ”reintrarea în recesiune, volatilitatea cursului de schimb, instabilitatea politică, scăderea puterii de cumpărare și modificarea priorităților cheltuielilor casnice”, crede Porojan.
Franke România este parte a diviziei Kitchen Systems Group, cea mai mare parte a corporației, și aniversează anul acesta 15 ani de prezență pe piața locală. În prezent compania numără 27 de angajați și deține în portofoliu peste 1.500 de produse diferite.
Produsele comercializate de companie sunt fabricate în proporție de 95% în Italia, iar restul sunt importate din Scoția, Germania și Elveția. Franke România are și activități de export în Moldova. La nivel de prețuri, Franke concurează cu mărci precum Electrolux, Siemens, Bosch, Gorenje sau Whirlpool.
Piața locală de electrocasnice incorporabile este estimată la 50 de milioane de euro.
Bonul mediu de casă al Franke: 3.000 de euro
23 iunie 2013, 21:55
Ultima modificare în 24 iunie 2013, 00:55
Filiala românească a producătorului elvețian de electrocasnice incorporabile Franke a avut, anul trecut, vânzări de circa 8,18 milioane de euro. Pentru 2013, estimarea este de creştere a cifrei de afaceri cu 5%. Şi rețeaua de showroomuri a Franke va crește, anul acesta, de la 19 la 23.
Etichete: bucatarie,
electrocasnice,
Franke Romania,
vanzari
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook