Sucurile Coca-Cola vor putea fi băute din sticle facute integral din gheață, deocamdată, doar în Columbia.
Sticla, creată special pentru sezonul cald, se cumpără împreună cu o bandă roșie cu logoul brandului, care ține loc de suport și care protejează mâna de temperatura scăzută a sticlei.
Noua găselniță de marketing prinde la consumatori: compania susține că se vând în jur de 265 de sticle pe oră.
Gigantului american nu a dezvăluit când și dacă sticla va fi lansată și în alte țări.
<iframe width="640" height="360" src="//www.youtube.com/embed/_o-z6JLugWE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Sursa: Daily Mail
VIDEO Coca-Cola a creat STICLA de gheață care SE TOPEȘTE când bei sucul
15 iulie 2013, 11:35
Ultima modificare în 15 iulie 2013, 14:35
Coca-Cola îşi surprinde din nou clienţii. Pentru ca aceștia să nu mai aibă niciun fel de grijă cu gunoiul sau reciclarea - scrie Daily Mail -, gigantul american testează o sticlă făcută integral din gheață, care se topește în timp ce bei sucul.
Etichete: coca-cola,
sezonul estival
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- DACIA, colacul de salavare al Renault pe plan mondial
- Deficitul comercial s-a redus cu mai mult de jumătate, în luna mai
- Cei mai mulți bogați trăiesc în Londra. Vezi ce alte orașe se află în TOP
- „Grecia, cea mai bogată ţară din lume”. Sloganul pe care mizează grecii
- Divertismentul și media din România, o piață de 2,4 mld. dolari. La cât va ajunge în 2017
- Produsele românești se vând din ce în ce mai bine. Hipermarketurile le fac tot mai mult loc în rafturi
- Barack Obama: America nu sprijină niciun partid politic în Egipt
- Polonezii nu vor adopta moneda euro prea curând
- Coca-Cola îşi surprinde din nou clienţii. Ce schimbare istorică face compania
- O florărie online românească s-a afiliat la liderul pieţei globale de flori