Complexul Melodia a fost inaugurat în iulie anul trecut, în urma unei investiții de 3,5 milioane de euro, deși bugetul inițial era de 1,5 milioane de euro. În primul an de operare, gradul de ocupare al unității a depășit 85%, în condițiile unui regim de cazare doar cu mic dejun. Pentru a atrage un alt tip de clienți, Luchi Georgescu a introdus de anul acesta și demipensiunea, dar a amenajat și o zonă pentru copii astfel încât să atragă și acest public. ”Anul trecut am lucrat aproape doar cu touroperatori și mi-a fost greu să vând bine și pe online. Anul acesta ne concentrăm mai mult pe această zonă”, spune proprietara unității de cazare, menționând că, din păcate, din cauza tarifelor reduse practicate au fost probleme la capitolul turiști țintă. ”S-au intersectat diferite categorii de clienți. Ne-am dat seama de acest lucru din completarea fișelor de satisfacție de la finalul sejurului”, spune antreprenoarea, menționând că turoperatorii au amestecat rezervările sau lăsau neocupate camerele una-două zile în mijlocul săptămânii, fiind aproape imposibil să ocupe locurile acelea .
În iunie, doar turiști de weekend
După primele calcule, sezonul acesta este mai slab decât anteriorul. În luna iunie, singurii turiști de pe litoral au fost cei de weekend. Și dacă alte unități hoteliere, pentru a atrage turiști, s-au înscris în programul ”Litoralul pentru toți”, antreprenoarea preferă să spună pas acestuia. ”Pentru noi nu merge acest program”, spune Luchi Georgescu, menționând că afacerea sa este bazată pe calitate la un preț rezonabil. Speră însă că autoritățile vor încerca să reînvie litoralul românesc, că vor exista programe de entertainement, că se vor verifica concesiunile făcute pentru plaje și autoritățile locale îi vor sprijini pe antreprenori mai mult. ”Nu avem niciun suport. Eu vreau control, pentru că fac un business corect. Dar dacă Ministerul Turismului și autoritățile locale nu au o politică restrictivă privind construcțiile pe litoral și concesionarea plajelor, degeaba…”, spune aceasta.
Luchi Gerogescu a preluat societatea Venus Holiday in 2002, pentru suma de aproximativ 1,7 milioane de dolari. O săptămână de cazare cu demipensiune pentru o persoană, în plin sezon, costă 1.200 de lei la hotelul Melodia.
Luchi Georgescu: „Am amortizat doar 8% din investiția în hotelul Melodia”
16 iulie 2013, 15:33
Ultima modificare în 16 iulie 2013, 18:33
După o investiție de 3,5 milioane de euro în complexul hotelier Melodia din Venus, Luchi Georgescu a recuperat doar 8% din investiție, după primul an de operare. Dacă litoralul românesc îi va aduce venituri satisfăcătoare, antreprenoarea va investi alt milion de euro în hotelul Favorit, din aceeași stațiune.
Etichete: hotel,
litoralul românesc,
Luchi Georgescu,
venus
Publicat in categoriile: Eveniment
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Eveniment
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook