‘Performanţele foarte bune ale vânzărilor Farmec reprezintă rezultatul investiţiilor constante în îmbunătăţirea şi dezvoltarea portofoliului nostru de produse. În prima jumătate a acestui an, am prezentat consumatorilor noştri gama Farmec Natural şi am extins gama Gerovital Plant Tratament. În următoarea perioadă vom continua să investim în modernizarea laboratoarelor noastre şi în cercetare, astfel încât să putem răspunde, la cel mai înalt nivel, cerinţelor consumatorilor noştri’, a afirmat Mircea Turdean, director general al Farmec Cluj-Napoca.
Potrivit calculelor realizate de companie pe baza rapoartelor Nielsen pentru categoria Produse Depilatoare, perioada ianuarie – decembrie 2012, în total piaţă din România, produsele depilatoare Farmec sunt cele mai vândute produse de acest tip din România (ca volum).
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec.
În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, cum sunt Ungaria, Spania, Italia sau Grecia.
Farmec a încheiat anul 2012 cu vânzări de 121 milioane lei, cu 10% mai mari decât cele din 2011.
Sursa: Agerpres