Vileda este lider mondial în echipamente mecanice inovatoare pentru curățenia casei și pentru îngrijirea hainelor. Brandul Vileda aparține Freudenberg Group, o companie germană cu prezență în 29 de țări și cu o cifră de afaceri globală de peste 600 milioane Euro.
Gama de produse Vileda include echipamente mecanice pentru curățarea tuturor suprafețelor din casă (podele, mobilier, geamuri, obiecte sanitare, veselă), produse auxiliare necesare realizării curățeniei (mănuși pentru menaj) și accesorii pentru rufe (mese de călcat, uscător de rufe, rolă pentru scame).
Cu o cifră de afaceri de 22,2 mil. Euro în 2012, Interstar Chim S.A. este cel mai important jucător local de pe piața produselor de curățenie, cu branduri lider sau numărul 2 în segmentele de piață în care acționează, precum: Biocarpet, Peak, Rivex, Aroxol, Igienol. Peste 20% din cifra de afaceri Interstar este reprezentată de parteneriatele strategice pentru branduri distribuite pe categoriile cosmetice pentru barbați, depilatoare, produse pentru igienă intimă, prezervative, servețele umede antibacteriene. Interstar Chim face parte din grupul Eureka, cu o cifră de afaceri de peste 60mil euro, ce activează în piețe din România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Ucraina, Moldova.
INTERSTAR CHIM a devenit unic distribuitor pentru VILEDA
5 august 2013, 12:20
Ultima modificare în 5 august 2013, 15:20
La sfârșitul anului 2012 Interstar Chim a încheiat un parteneriat strategic cu Vileda România pentru servicii de logistică, iar din iulie 2013 Interstar a devenit unic distribuitor în România, oferind servicii de marketing și vânzări integrate.
Etichete:
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Propuneri de ”scutiri generoase” pentru industria gazelor de şist în Marea Britanie
- Miliarde de euro fără miros din afaceri cu gunoaie
- România, locul al doilea în UE la creşterea preţurilor producţiei industriale
- PrioriPost face pași pentru vizibilitate în online
- Subsidiara Poștei Franceze în România a crescut cu 27% în S1
- Britanicii de la Thomsons Online Benefits au investit peste 520.000 de euro la Cluj
- Ajutoare de aproape 10 mil. euro pentru IMM-uri
- Ia naștere cel mai mare grup de publicitate din lume
- Peste 700 de angajaţi de la Oltchim trimişi în şomaj „prin rotaţie”
- Vulcan are datorii de 193 milioane lei faţă de 230 de creditori