Conform sursei citate, câştigurile operaţionale ajustate /EBITDA/ s-au majorat, în T2 2013, cu 3,4%, comparativ cu acelaşi trimestru al anului anterior, în timp ce marja acestora a atins 27%, în creştere cu 1,4 puncte procentuale faţă de T2 2012.

Totodată, baza de clienţi business a companiei a crescut cu 17,1%, comparativ cu T2 din 2012, în timp ce numărul total de clienţi Cosmote România a rămas stabil, la şase milioane, din care 25,3% reprezintă proporţia abonaţilor. Pe de altă parte, în T2 2013, baza de clienţi 3G a crescut cu 27,5%, comparativ cu aceeaşi perioadă din anul anterior.

Datele companiei arată că veniturile din servicii au scăzut cu 2,2%, în perioada aprilie-iunie 2013, faţă de T2 2012, exclusiv pe fondul scăderii tarifelor de terminare a apelurilor din septembrie 2012. Comparativ cu trimestrul anterior (T1 2013), veniturile din servicii au crescut cu 5% în T2 2013.

Cosmote România, parte a OTE Group, deţinea, la finalul lunii iunie 2013, aproximativ 530 de puncte de vânzare în întreaga ţară.
Sursa: Agerpres