Deși IKEA România a tăiat prețurile cu până la 70% începând cu 20 iulie, totuși reprezentanții magazinului spun că nu au înregistrat creșteri semnificative de vânzări în perioda reducerilor, deoarece este vorba despre lichidări de stoc, în cea mai mare parte.
”Stocurile s-au epuizat deja la peste 30% din produse, de pe 20 iulie până în prezent. Între cele mai căutate au fost setul de mobilier pentru gradina HARMANO, textilele pentru pat BENZY și ușile glisante pentru dulapul PAX HASVIK”, a spus Daniela Stoican, PR Manager IKEA România.
Marți, 13 august, IKEA va lansa un nou catalog în România. Ca în fiecare an, și anul acesta magazinul din Băneasa a redus prețurile pentru zeci de produse, înainte de noile lansări, între 20 iulie și 18 august.
Anul trecut, rezultatele magazinului IKEA din România au fost în creștere cu 10,8% față de 2011. În această perioadă, 3 milioane de clienți au trecut pragul magazinului.
Aceștia au plecat acasă cu peste 11 milioane de produse în valoare de 400 milioane lei (inclusiv TVA). La nivel de grup, vânzările IKEA au crescut cu 9,5% în anul fiscal 2012 (1 septembrie 2011– 31 august 2012), până la 27 de miliarde de euro. Pentru magazinele deja deschise, vânzările s-au majorat cu 4,6%.