Traian Nechifor este noul country manager pentru Republica Moldova. El va acoordona, de la 1 septembrie, departamentele de financiar, resurse umane și relații publice, aprovizionare și marketing.
Traian Nechifor (foto) este în prezent National Field Sales Manager Coca-Cola HBC România, are o experienţă de peste 18 ani în cadrul companiei şi este din 2011 membru al echipei extinse de senior management a acesteia. El îl înlocuieşte pe Mihai Marinescu, care ocupă în prezent funcţia de marketing & business development manager în cadrul Coca-Cola HBC România.
Evoluţia profesională a lui Nechifor este strâns legată de politicile companiei în aria dezvoltării organizaţionale, un exemplu concret fiind parcursul său în companie spre poziţii cu responsabilitate şi provocări din ce în ce mai mari, cum ar fi cele de Sales Manager, Zone Sales Manager și National Field Sales Manager. Astfel, Traian a contribuit activ la dezvoltarea business-ului și la implementarea unor proiecte organizaționale și de eficientizare a proceselor de vânzare (ex: Route to Market, Right Execution Daily și Excellence Across the Border).
„Este o nouă provocare pentru mine şi, totodată, o oportunitate de a mă adapta la o cultură nouă şi de a câştiga experienţă în afara ţării”, spune Traian Nechifor.
Operaţiunile Coca-Cola HBC Republica Moldova ajung la 20 de milioane de euro anual.
Traian Nechifor a absolvit cursurile Universității Economice Petre Andrei din Iași, specializarea Finanțe și are o diplomă în Marketing, obținută la Universitatea eCornel din SUA.
Coca-Cola Hellenic este al doilea îmbuteliator ca mărime al companiei Coca-Cola din punct de vedere al volumului, având vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, servind o populație de peste 560 milioane de oameni. Coca-Cola Hellenic oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, sport, energizante, ceaiuri și cafea.
În România, ca în celelalte ţări unde îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola funcţionează pe baza unui sistem propriu, care include printre altele producţia şi distribuţia produselor către consumatori. Sistemul este format, pe piaţa locală, din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul acesteia Coca-Cola Hellenic (CCH România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company).