Evoluția pozitivă este datorată parțial expansiunii continue a sectorului de comerț electronic din România, oferind companiei de curierat volume cu 50% mai mari din livrări generate de comerțul online.
Pentru cea de-a doua jumătate a anului 2013, compania se așteaptă la o creștere semnificativă a volumelor în lunile noiembrie și decembrie, în special datorită faptului că Black Friday devine, cu fiecare an, tot mai populară în România.
“Luna decembrie a anului trecut a fost cea mai bună din istoria Cargus, însă ne așteptăm ca această iarnă să o depășească. Cea mai aglomerată perioadă a anului începe o dată cu luna noiembrie, cu Black Friday, și continuă pe parcursul sărbătorilor de iarnă. Ne așteptăm la o creștere cu aproximativ 50% față de anul trecut“, a explicat Gian Sharp, CEO Cargus.
Fondată în 1991, Cargus a fost prima companie de curierat din România, iar în prezent are o flotă de peste 700 de vehicule
Comerțul online, motorul creșterii Cargus în S1
3 septembrie 2013, 08:21
Ultima modificare în 3 septembrie 2013, 11:21
Cargus, una dintre companiile prezente în piața de curierat intern din România, a înregistrat o creștere de 30% a livrărilor în prima jumătate a anului 2013, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.
Etichete: curier
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook