CoolBuy Club – clubul privat, exclusivist, ai cărui membri beneficiază de servicii premium incluse și privilegii în rețeaua de parteneri –, renunţă la afacerea de reduceri CoolBuy Deals pentru a se concentra pe cea de carduri de privilegii şi servicii de concierge.
CoolBuy Club are în portofoliu 3.500 de posesori de carduri Privilege (top manageri, antreprenori și personalități), cărora le pune la dispoziție 600 de privilegii, reduceri, gratuități și cadouri în rețeaua de parteneri a clubului exclusivist. Până la sfârșitul anului, posesorii de card vor putea beneficia de peste 1.000 de privilegii, cifră care este perfect aliniată cu declarațiile inițiale ale fondatorilor.
Din punct de vedere al strategiei de business, pentru a putea dezvolta afacerea la nivelul potențialului pieței, managementul CoolBuy a luat decizia de a se concentra exclusiv pe dezvoltarea afacerii CoolBuy Club și a produsului său central, Card Privilege și a nu mai opera afacerea de reduceri CoolBuyDeals.
"Am decis să ne concentrăm integral asupra dezvoltării produsului Card Privilege. Deși CoolBuy.ro a fost un succes în ultimii trei ani, cu reduceri de peste 7 milioane de euro și peste 100.000 de clienți plătitori, succesul de care se bucură CoolBuy Club la mai putin de un an de la lansare face naturală decizia de a canaliza toate resursele către acesta din urmă”, explică Laura Irina schimbarea de strategie a CoolBuy.
Printre sutele de parteneri CoolBuy Club se numără restaurante, cafenele sau cluburi, hoteluri amplasate în preajma celor mai frecventate destinații din România, agenții de turism, săli de fitness sau saloane de înfrumusețare. Nu au fost uitate serviciile medicale, cele de curățenie, de asigurări sau de asistență auto. În total, este vorba de 62 de categorii de servicii, activități culturale, sportive sau magazine.
Posesorii de Card Privilege beneficiază de la clasicele discounturi la bunuri și servicii care pot ajunge la 50-60% până la cadouri și gratuități pentru atragerea clientelei elitiste oferite de CoolBuy Club. Lista se incheie cu o serie de servicii premium de tip asistență rutieră cu masină la schimb gratuită sau concierge.
"Potențialul CoolBuy Club este de circa 100.000 de membri posesori ai diverselor tipuri de Card Privilege, ținând cont de faptul că vizăm exclusiv persoanele active cu venituri medii și peste medie. Semnalele pe care le avem dinspre piață ne îndreptățesc să credem că ne putem atinge acest potențial în circa trei ani de la lansare", spune Laura Irina, managing partner CoolBuy.
Până acum, mediul corporate s-a arătat foarte deschis la beneficiile pe care programul CoolBuy Club le oferă atât pentru angajații lor, cât și pentru partenerii de afaceri sau clienți. În prezent companii precum IBM România, General Electric Aviation, Elmec România sau AkzoNobel au decis sa acorde propriilor angajați privilegiile CoolBuy Club. Taxa anuală de membru costă între 99 de lei şi 499 de lei, în funcţie de varianta de card aleasă.