Importatorul de obiecte sanitare Senso Ambiente, parte a grupul IT&S cu capital românesc, a deschis un show-room premium în Bucureşti, oraş care atrage deja 35% din vânzarile companiei. Valoarea investiţiei ajunge la 300.000 euro.
Reconstruirea în totalitate şi amenajarea spaţiului noului showroom, situat pe Calea 13 Septembrie 81, s-a ridicat la 200.000 euro iar valoarea produselor expuse este de aproximativ 100.000 euro.
“Am avut curaj şi am ales să investim intr-o perioadă de criză, când mulţi antreprenori nu îşi mai pot susţine afacerile sau chiar le lichidează. Cresterea cu 38% a cifrei de afaceri in 2012, ajungând la aproximativ 2 milioane de euro, ne-a convins de faptul că românii apreciază şi caută tot mai mult produsele sanitare ce oferă atât un design deosebit cât şi calitate“, explică Virgil Lixandru, directorul de marketing şi vânzări al Senso Ambiente.
Potrivit datelor funizate de catre dealerii Senso Ambiente din ţară, Bucureştiul reprezintă piaţa cu cel mai mare potenţial de creştere în domeniul obiectelor sanitare şi mobilierului de baie premium şi de lux. Raportat la toata ţara, zona capitalei atrage 35% din vânzarile Senso Ambiente.
Showroom-ul se adresează, cu precădere, profesioniştilor (arhitecţi, instalatori, firme de design) care doresc sa observe calităţile produselor sanitare premium în realitate şi nu doar în catalog. De asemenea, o alta categorie vizată este cea a partenerilor Senso Ambiente cei care formează reţeaua de revânzători la nivel naţional.
“Clientii interesaţi de produsele din portofoliul Senso Ambiente sunt dispuşi să aloce între 2.000 şi 4.000 de euro pentru echiparea completă a băii cu produse sanitare premium. (…) au un venit net de peste 700-800 de euro/lună, peste 60% sunt femei, au studii superioare sau medii şi îşi construiesc o locuinţă nouă sau îşi renovează vechea baie dintr-un apartament”, face Lixandru profilul consumatorului Senso Ambiente.
În prima parte a lui 2013 (ianuarie-iunie), Senso Ambiente a avut o crestere de 10%, comparativ cu 2012. „Ne dorim extinderea reţelei de dealeri, însă vom realiza acest lucru cu precauţie, având în vedere scăderea cu aproximativ 20% a pieţei totale de materiale de construcţii şi a numărului ridicat al celor ce nu mai pot susţine financiar o afacere în domeniul materialelor de construcţii“, explică directorul de marketing al companiei.