Dacă în 2006, 25% din volumul vânzărilor de bilete pentru diferite evenimente muzicale se realiza exclusiv online, anul acesta, procentul a crescut la 70. “Estimăm că piaţa se va consolida şi se va menţine la aproximativ 10 milioane de euro anual, mai ales că preţurile de vânzare ale biletelor s-au situat în jurul unor valorii medii, din cauza situaţiei economice în care ne-am confruntat precum şi scăderea resurselor financiare ale cumpărătorilor. Cu toate acestea, apreciem că mediul online va depăşi chiar 75% din vânzările de bilete ale evenimentelor mari”, a declarat Bogdan Tudor, Director General MyTicket.ro.
Altfel, potrivit Laurei Coroianu, CEO Emagic, unul dintre cei mai cunoscuți organizatori de festivaluri și concerte, piața concertelor din România este destul de diferită de ceea ce se întâmplă în afară. Publicul a devenit foarte selectiv, preferă premierele în detrimentul unui concert al cărui artist a mai fost în România, deși este fan.
”Afară, concertele sunt deja un stil de viață. Oamenii aleg să vadă un artist chiar și a zecea oară, și asta pentru că adoră sentimentul de unicitate pe care un show îl oferă de fiecare dată“, a spus ea.
Piaţa de concerte din România: vânzări de 10 mil. euro și creștere de până la 10%
12 septembrie 2013, 12:46
Ultima modificare în 9 martie 2019, 01:44
Piaţa de concerte a înregistrat din 2010 până în prezent o creştere anuală între 7% şi 10% (atât ca număr de bilete vândute, cât şi ca valoare medie a acestora), vânzări totale de 10 milioane euro şi o diversificare a ofertei culturale, potrivit unei analize a MyTicket.ro.
Etichete: concert
Publicat in categoriile: Lifestyle
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Lifestyle
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Stejarii Country Club: capodopera unor faimoase companii de arhitectură și design din Europa
- Retro-business pe două roţi
- Laura Coroianu, Emagic: ” Roger Waters, cel mai scump concert organizat vreodată în România”
- LOVITURĂ: Brandul Dolce&Gabbana ar putea dispărea!
- Designerii români, doar la un click distanță
- Parcurile de distracții din mall-uri ”se reinventează” ca să reziste concurenței
- Defilare Made in Italy. Bărbații se îmbracă din magazinele Adinei Buzatu de 1,4 mil.euro
- Eroul din Twilight, noua imagine a parfumului Dior Homme
- Cât timp petrec românii la duș?
- Proprietara LadyFIT dezvoltă un nou segment de business