METRO intră pe segmentul agențiilor de turism și promovează sejururi de 100 de euro

Unul dintre cei mai mare retaileri din România, Metro, a început să vândă clienților vacanțe în Turcia, la prețuri promoționale. Sejururile se efectuează în lunile de iarnă, iar prețurile pornesc de la 445 de lei.

După cum se prezintă broșurile trimise clienților, în această toamnă, METRO s-a asociat cu o agenție de turism, PremioTravel Holidays, și vinde vacanțe la prețuri pornind de la 445 de lei, cu transportul și cazarea inclusă. Potrivit informațiilor prezentate de retailerul german, sejururile includ biletele de avion, cazarea cu mic dejun la hoteluri de 4 și 5 stele, excursii și asistență turistică. Deși, retailerul promovează vacanțele agenției în rândul clienților săi, acesta menționează că nu își asumă nicio responsabilitate cu privire la condițiile contractuale ale sejurului.
Ce oferte are METRO? Pentru 445 de lei, un turist – client METRO zboară în Antalya și face și câteva excursii în zonă (Pamukkale, Hierapolis). Prețul inițial era de 3.065 lei. Tariful nu include taxa de rezervare (40 de lei), taxele de aeroport (480 de lei) și asigurarea (39 de lei).