“InnoQuest Tracker identifică imediat cumpăratorii unui produs nou lansat. În general, în acest stadiu, producătorii nu dispun de date de retail audit iar InnoQuest Tracker le permite să afle dacă au targetat bine produsul său, cu alte cuvinte, dacă şi-au recrutat bine consumatorii pe care îi aveau în vedere. Soluţia poate să identifice motivaţiile încercării imediate a produsului de către unii dintre consumatori, ca şi motivaţiile celor care, deşi au auzit de produs, nu au fost tentaţi să îl consume” se arată în comunicatul companiei.
“Pe lângă intervievarea directă a consumatorilor, studiul include şi un modul de “Social Listening” în care se analizează reacţiile din mediul online generate de lansarea produsului. Mai exact, modulul permite, fără utilizarea unui chestionar, înţelegerea modului spontan în care primii consumatori ai produsului transmit impresii despre acesta: satisfacţie sau decepţie, aceasta este întrebarea” mai spun cei de la Ipsos.
Ipsos ocupă, la nivel global, locul 3 între companiile de cercetare de piaţă, este prezentă în 85 de ţări în care activează peste 16.000 de angajaţi permanenţi iar sondajele sale sunt realizate pentru mai mult de 5.000 de clienţi.
Cum află producătorii ce ai vrea să cumperi?
17 septembrie 2013, 22:28
Ultima modificare în 18 septembrie 2013, 01:28
Compania de cercetare de piaţă Ipsos Romania a lansat InnoQuest Tracker, “o soluţie rapidă, flexibilă şi acţionabilă care permite urmarirea îndeaproape a performanţei produselor recent lansate” după cum se arată într-un comunicat al companiei.
Etichete:
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Cum transformam inovatia dintr-o aspiratie intr-o realitate
- Gazprom, unul dintre clienții DAAS România. Exportul a mers sub așteptările companiei
- Zoltan Prosszer, ROMCAB: reluarea exploatării de cupru ar fi „mană cerească” pentru noi
- Primul manager privat de la stat, care a renunţat la salariul de 4.000 euro, și-a dat demisia
- Enea, Best Tourism: ”Tonul pentru turismul extrem l-au dat companiile care şi-au dus angajaţii în team building”
- UPDATE După 14 licitații eșuate, AVERSA București a fost vândută cu 17,3 mil. euro
- Mai mulți investitori, interesați de participarea la procedura de reorganizare judiciară a Oltchim
- Guvernul pregăteşte un nou cadou pentru viitorul proprietar al Poştei Române
- Polonia mizează pe cărbune și pe gazele de șist
- Investitorii de pe piața de capital solicită desecretizarea contractului de privatizare al Romtelecom