Suma include și acțiunile de promovare până la sfârșitul acestui an. Pentru anul 2014, investiția inițială va continua, astfel încât aproximativ 30.000 euro vor fi alocați pentru pregătirea profesională a consultanților și pentru promovare.
Deschiderea agenției din Republica Moldova este rezultatul unui parteneriat ître Touring Europabus (care dețne 51% din pachetul de acțuni) ș Holiday Service (42% din acțuni), restul de acțuni aparțnâd Directorului General al TUI TravelCenter Chișiă.
Agenția va comercializa și produsele turistice ale altor mari tour-operatori germani (Dertour, Meier’s, FTI, Neckermann, ITS), ale unor tour-operatori români, precum și bilete de avion și de autocar.
Cifra de afaceri a Touring Europabus România s-a majorat cu 34% în semestrul I al anului faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la aproape 108 milioane de lei. Trendul ascendent al cifrei de afaceri s-a datorat în primul rând serviciilor de consultanţă în alegerea călătoriei, proces care a atras clienţi noi şi a fidelizat clienţii existenţi deja. Totodată, creşterea vânzărilor este susţinută şi de dezvoltarea reţelei. În prezent, reţeaua TUI TravelCenter şi Eurolines numără 77 de agenții de turism, dintre care 14 au fost deschise în acest an.