În plus, brandul „Răzvan Vâlceanu” lansează pe piaţă şi o primă colecţie ready to wear (business, cocktail şi smart casual), atât pentru bărbaţi, cât şi pentru femei şi copii.
“Dincolo de pasiunea mea, am ales să pornesc acest business, în primul rând, pentru că am observat la oamenii din jurul meu, colegi sau parteneri de business, dificultatea de a-şi găsi cămăşi care să se potrivească perfect lor. Experienţa mea ca general manager m-a învăţat cât de important este să afişezi o imagine impecabilă în zona de business. Rar am reuşit să găsesc pe piaţă modele de cămăşi conform aşteptărilor mele de design şi calitate,” declară Răzvan Vâlceanu. “Împreună cu Irina Stoicescu, partenera mea în acest business, am gândit un concept de afacere care să acopere nevoia de a îmbrăca o cămaşă de calitate creată în funcţie de particularităţile purtătorului său care, în acelaşi timp, să confere stil şi eleganţă tinutei,” adaugă Răzvan Vâlceanu.
Targetul ţintă: manageri şi antreprenori cu venituri peste medie din zona de business.
Cămăşile sunt fabricate în România pe modelul tiparului italienesc, renumit pentru lejeritate, funcționalitate şi eleganţă. Fabricarea unei cămăşi durează între 10 şi 21 de zile, în funcţie de disponibilitatea de stoc a ţesăturilor alese. Colecţia Răzvan Vâlceanu este disponibilă şi la showroom-ul din Bucureşti, din zona Domenii.
Pe partea de cămăşi pesonalizate, principalul competitor al brandului „Răzvan Vâlceanu” este Hulber Shirts, brandul designerul Simona Hulber, cu o experienţă de peste 15 ani în domeniul vestimentaţiei.
Pe segmentul de lux şi premium, interesul pe piaţa românească pentru hainele la comandă este verificat deja de branduri sonore, precum belgienii de la Scabal şi italienii de la Ermenegildo Zegna, cărora li se adaugă şi românii de la Zenonni, „Tudor. Personal Tailor“ sau „Alexandru Ciucu“.