Compania a livrat peste 1.500 de comenzi în București în primele trei luni de la lansarea diviziei de food delivery, depăşidu-și cu 50% targetul stabilit iniţial pentru această perioadă.
Până la sfârşitul anului, Sameday Courier estimează că va primi aproximativ 50 de solicitări pe zi pentru noul serviciu, iar pe masură ce portofoliul de restaurante partenere va fi extins, ritmul de creştere a numărului de comenzi va fi mult mai rapid. Divizia de food delivery a fost lansată în a doua jumătate a lunii iunie în Bucureşti și a debutat în parteneriat cu braseriile Don Cafe.
Așadar, pentru anul viitor, din strategia de dezvoltare a diviziei de food delivery face parte şi extinderea la nivel național. Primele orașe vizate sunt Cluj-Napoca, Timișoara și Constanța. Astfel, Sameday Courier estimează că noua divizie va genera 10% din cifra de afaceri în 2014.
„Piaţa de food delivery oferă importante oportunităţi de business, existând un număr considerabil de comenzi potenţiale cu timp de livrare extrem de redus, livrarea extrem de rapidă fiind zona de expertiză a Sameday Courier. Provocarea majoră pentru noul tip de servicii este tocmai livrarea rapidă la destinatar, iar curierii noştri au reuşit să obţină un timp mediu de livrare din momentul comenzii de până la 30 de minute”,a declarat Lucian Baltaru, General Performance Manager la Sameday Courier.