Statisticile interne ale Top Line România arată că piaţa totală de cosmetice profesionale depăşeşte 22 de milioane de euro. Cea mai mare pondere în piaţă o au produsele cosmetice profesionale pentru îngrijirea parului – 14,3 milioane de euro, urmate de cosmeticele profesionale pentru corp (5,1 mil. euro) şi cele de manichiură-pedichiură (2,7 mil. euro).
Top Line România, care are în portofoliu branduri precum OPI (îngrijirea unghiilor), Joico, Moroccanoil (îngrijirea părului) sau Guinot şi Babor (cosmetice profesionale pentru corp), a încheiat 2012 cu o cifră de afaceri de peste 6,1 mil. euro, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finanţe.
Din cele peste 3.300 de saloane existente în Romania, Top Line colaborează cu peste 2000. În plus, compania operează şi magayine proprii în Bucureşti, Braşov, Cluj, Iaşi, Oradea, Timişoara şi Constanţa.
Principalii comperitori ai Top Line, pe segmentul de cosmetice profesionale, sunt Mac, Make Up For Ever, Kryolan, Melkior, Peggy Sage şi Kinetics.