Noul magazin Billa – intrarea principală se va face din strada Patriei -, are peste 8.000 de produse în rafturi şi a beneficia de traficul şi vizibilitatea celei mai importante şi aglomerate artere de circulaţie (2.900.000 maşini/ lună) şi de animaţia permanentă din triunghiul Universitate – Centrul Vechi – Unirii cu un mare trafic pietonal.
De ce face Cocor o astfel de mişcare? Deschiderea magazinului Billa face parte din strategia de repoziționare a Cocor, care are ca scop transformarea centrului comercial într-un spațiu destinat relaxării, divertismentului și shoppingului de calitate, în centrul Bucureștiului, se arată într-un comunicat al companiei remis presei.
“Intrarea Billa în portofoliul nostru de chiriași este anunțată încă din luna mai și concretizată cu deschiderea oficială de mâine. Estimăm un trafic de 2.500 -3.000 de clienți la inaugurare și o medie de peste 2.500 de oameni/zi. Parteneriatul cu Billa este unul de lungă durată și reprezintă un plus în cadrul Cocor (…) clienții îşi vor putea face şi cumpărăturile pentru acasă”, spune Cătălina Toaxen, Director de Expansiune și Repoziționare Cocor.
Procesul de modernizare a Cocor va continua în perioada următoare atât în zona de entertainment de 3.000 mp de la etajul 5, cât şi in zona de shopping, unde se urmăreşte îmbogăţirea mixului de retaileri, astfel încât Cocor să devină unul dintre cele mai atractive centre comerciale din Bucureşti. În urma unei investiţii de 24,5 milioane euro, Cocor s-a redeschis în octombrie 2010 cu o parcare de 200 locuri şi o suprafaţă comercială de 10.000 mp.
Cocor Bucureşti (COCR), firma care deţine centrul comercial cu acelaşi nume din centrul Bucureştiului, a înregistrat în primul semestru o cifră de afaceri de 6,1 milioane lei (1,4 milioane euro), în scădere cu 35%, dar a revenit pe profit – cca. 164.000 de euro -, după pierderi în perioada similară a anului trecut, potrivit informaţiilor transmise, luni, pieţei Rasdaq a Bursei de Valori Bucureşti (BVB).