Omul care a adus Burberry în România dezvoltă un nou lanţ de magazine

După câţiva ani în care a vândul brand-ul Vans prin multibrandul Sport Couture, Global Eye a decis că e momentul să deschidă şi un monobrand. Primul Vgeneration ocupă la 60 de metri pătraţi, la parterul mall-ului AFI Palace Cotroceni.

Cu o istorie de peste 40 de ani, Vans a devenit o forţa globală în industria de action sport, fiind brandul cu celel mai mari vânzări din portofoliul grupului american VF Corporation – cu afaceri de peste 11 mld. euro -, care mai deține şi brandurile Timberland şi Wrangler.  
Vans a intrat în România via Global Eye Investments, o companie care investește „capital prietenos“ în diverse domenii (energie, retail, servicii, telecomunicații etc.), şi care este deţinută de Solomon Mordechai (a dezvoltat brandul Nike în România, după care l-a vândut companiei Elmec).  
Pentru Global Eye, retailul de modă nu este o necunoscută: în portofoliul fondului de investiții e brandul de lux Burberry, magazinul Sport Couture (1000 mp), un multibrand cu colecții de tip „diffusion” (de linia a doua) ale marilor branduri de lux, dar și linii premium de la Nike, Adidas și Puma, plus două monobranduri Adidas. Compania operează și Living Well, divizia de fitness a Global Eye, dar şi rețeaua de fast food Snack Attack.