Profitul companiei, în perioada analizată, a avut o creştere de peste 16% faţă de cel înregistrat la finele lui septembrie 2012. Principalele motoare care au determinat evoluţia DPD România sunt investiţiile constante alocate de companie atât dezvoltării de noi soluţii şi servicii dedicate segmentului B2C şi comerţului online, precum Predict şi DPD Classic International, cât şi în vederea asigurării unei acoperiri teritoriale cât mai largi.
De asemenea, DPD România a încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de 45,3 milioane lei, cu 26% mai mare faţă de cea din 2011. Compania este activă pe piaţa locală din 2008, prin preluarea Pegasus, prima companie de livrări urbane din România, înfiinţată în 1997
DPD, creștere de 24% la 9 luni
23 octombrie 2013, 14:52
Ultima modificare în 23 octombrie 2013, 17:52
DPD România, prezentă pe segmentul de coletărie şi curierat expres, a înregistrat la finalul primelor 9 luni ale lui 2013 o creştere de peste 24% a cifrei de afaceri, faţă de perioada similară a lui 2012, ajungând la 34,8 milioane de lei.
Etichete: curier
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Cel mai fidel angajat McDonald`s
- Fondul Proprietatea estimează un profit net de 556,02 mil.lei
- Studiu: Europenii speră într-un sfârșit al crizei
- Contract istoric: Alstom va livra 600 de trenuri moderne în Africa de Sud, pentru 4 miliarde euro
- Protejeaza-ti afacerea de clientii rau-platnici!
- Valoarea schimburilor româno-italiene, 5,85 miliarde de euro
- 24-32 de lei pe acţiune, intervalul de preţ din oferta publică de listare a Romgaz
- Italsofa Baia Mare îşi continuă activităţile productive, fabrica nu se închide
- Parteneriat Romtelecom-BCR
- Întreprinderile din sectorul industrial, afectate grav de creşterea preţului gazelor din producţia internă