Nemții de la Deichmann, au deschis, în Promenada Mall, magazinul cu nr. 9 din Bucureşti. Retailerul a vândut, anul trecut, 2,3 milioane de perechi de pantofi, înregistrând afaceri de 217,7 milioane lei, cu aproape 29% mai mult decât în anul anterior.
Deichmann România, membră a concernului german Deichmann, lider european în comerțul cu încălțăminte, a intrat pe piaţa românească în 2007 şi a ajuns la o reţea de 60 de magazine.
Un român îşi cumpără în medie două-trei perechi de pantofi pe an, pe care cheltuie în medie circa 63 de lei (circa 15 euro). Piaţa locală de încălţăminte a fost evaluată anul trecut la circa 650 milioane de euro (46 de milioane de perechi).
De la particular la general, peste 90% din marfa pe care o găsesc românii în magazinele de încălțăminte e reprezentată de importuri, iar din acest procent, mai bine de 95% reprezintă marfă produsă în țările asiatice, conform datelor patronatului din sector, O.P.PINC. În același timp, aproape toată producția celor peste 2.000 de furnizori din sector este trimisă la export; producția autohtonă este de circa 71 milioane de perechi de încățăminte.