Gabriel Cîrlig a pornit afacerea cu costume de baie şi lenjerie intimă în 1993, pe când avea 24 de ani şi tocmai absolvise Facultatea de Electrotehnică din Cluj. “Aveam trei-patru maşini de cusut şi doi angajaţi”, îşi aminteşte el.
După 20 de ani, grupul Jolidon a ajuns cel mai mare lanţ de lenjerie intimă de pe piaţa românească. Compania clujeană numără 80 de magazine proprii în ţară, peste 2.500 de angajați, care fabrică anual peste 5 mil. de articole, şi patru fabrici: Jolidon, Argos (fosta Flacăra), LCS şi Tricotaje Ineu. În plus, prin reţeaua de distribuţie, lenjeria şi costumele de baie produse în fabricile coordonate de Gabriel Cîrlig sunt exportate în alte peste 60 de ţări.
Startul investițiilor în afara țării este marcat de înființarea Jolidon Hungary KFT la Budapesta (în 2000), continuă cu Jolidon Italia SRL din Milano (2001) și cu Jolidon France SARL cu sediul la Paris, deschisă în 2003. În 2009 se deschide Jolidon Polonia cu sediul la Lodz. În 2004 Jolidon a făcut o investiție importantă preluând pachetul majoritar de acțiuni al principalului concurent de pe piața românească, Argos SA, o companie cu peste 60 de ani de tradiție în domeniul lenjeriei și al costumelor de baie și 800 de angajați. În 2006 Jolidon achiziționează LCS Conf SA, una dintre cele mai mari fabrici de confecții din România cu un istoric de peste cinci decenii și un brand de renume: Flăcăra.În 2007 a fost achiziționată societatea Tricotaje Ineu SA, iar în 2008 Lilly Italia Spa în vederea creșterii capacității de producție a grupului.
În afară de cele două branduri de lenjerie pe care le-a dezvoltat – Jolidon şi Prelude –, în urma achiziţiilor făcute, Jolidon şi-a adăugat în portofoliu alte cinci mărci: Argos, Falla, Lilly, Eclizia şi Kelitha. Criza a lovit însă serios afacerile clujenilor, care au scăzut până la aproximativ 21,5 mil. euro în 2012. Pentru comparaţie, Jolidon avea în 2008 o cifră de afaceri de circa 70 mil. euro.