”Ne-am stabilit ca obiectiv principal dinamizarea activității în direcția finanțării companiiilor românești și, iată, rezultatele o arată, suntem pe drumul cel bun: volumul creditelor acordate a urcat în primele nouă luni cu 40% faţă de decembrie 2012, depășind 1,5 miliarde de lei”, a mai spus Traian Halalai, președintele EximBank.

 

El a adăugat că, după primele nouă luni ale anului, expunerea totală a băncii a urcat la 4,4 miliarde de lei, valoare de peste trei ori mai mare față de 2009.

 

”Accelerarea activității comerciale și gestionarea atentă a resurselor au creat premisele pentru un rezultat financiar pozitiv, EximBank încheind perioada ianuarie – septembrie cu un profit brut mai mare cu 28% față de același interval din 2012. Pentru noi, conjunctura actuală este propice dezvoltării business-ului și avem acum o echipă care nu face rabat de la profesionalism. Considerăm că putem avea o prezență mult mai consistentă pe piața finanțării corporate și, de aceea, pregătim mai ambițios bugetul pe 2014”, a mai spus Traian Halalai.

 

Pe parcursul acestui an, banca a implementat un nou concept organizațional – care presupune existența a patru directori regionali ce coordonează vânzările la nivel național, proces derulat în paralel cu extinderea rețelei teritoriale.

 

”Am inaugurat în acest an patru agenții, la Galați, Pitești, Ploiești și Târgu Mureş. Ne propunem să continuăm acest proces de extindere a acoperirii, ţinta fiind ca reţeaua băncii să ajungă în 2014 undeva la 20 de unităţi, faţă de 12 la finele anului 2012”, a mai spus președintele EximBank.

Tot în acest an a fost lansată o aplicație on-line care permite utilizatorilor siteului www.eximbank.ro să afle de la propriul computer dacă se precalifică pentru accesarea unui credit și, mai mult decât atât, vor cunoaște și valoarea împrumutului pe care l-ar putea primi.

 

De asemenea, pentru o gestionare mult mai rapidă și ușoară a trasferurilor din conturile deschise la Trezoreria Statului, EximBank a lansat serviciul TrezoLink.

 

Pentru creșterea notorietății portofoliului, banca a organizat întâlniri cu comunitățile de afaceri din zonele economice importante din țară (Constanța, Cluj-Napoca, Oradea, Târgu Mureş, Galaţi și Sibiu), precum și cu reprezentanţii principalelor bănci partenere (pentru identificarea fluxurilor de lucru care să ducă la o mai bună corelare a portofoliilor de produse astfel încât consumatorul de produse bancare să beneficieze de o ofertă completă).

 

În cadrul procesului de optimizare a cadrului de administrare au fost reorganizate departamentele de client support pentru o mai mare flexibilitate în modul de lucru.

 

EximBank este o instituţie specializată al cărei portofoliu de produse, axat pe cele trei direcţii de acţiune – finanţare, garantare şi asigurare, permite băncii să susţină activitatea şi dezvoltarea exportatorilor, a IMM-urilor şi a companiilor ce derulează proiecte în domenii prioritare pentru dezvoltarea economiei, în special a celor ce contribuie la absorbţia de fonduri europene.  Operatorii economici pot obține informații suplimentare și prin intermediul site-ului www.eximbank.ro.