Noul magazin Ecco este cea de-a treia locaţie deschisă în acest an, după Promenda Mall Bucureşti şi Outlet-ul Ecco din Cluj Napoca.
Brandul Ecco, devenit astăzi al doilea cel mai mare producător de încălţăminte din lume, a fost adus în ţară de Victor Tighinean, de profesie medic chirurg. După şapte ani de prezenţă în sistem de franciză, începând cu 2011 firma-mamă a decis să intre direct pe piaţă şi să preia lanţul de magazine, iar Victor Tighinean a rămas la conducerea businessului Ecco în România; compania estimează vânzări de circa 24 mil. euro în 2013.
La nivel de preţuri, Ecco concurează cu branduri precum Musette, Otter, Il Passo, Reno sau Bata
Un român îşi cumpără în medie două-trei perechi de pantofi pe an, pe care cheltuie în medie circa 63 de lei (circa 15 euro). Piaţa locală de încălţăminte a fost evaluată anul trecut la circa 650 milioane de euro (46 de milioane de perechi).