UPC România anunţă lansarea unui nou serviciu online, My UPC, prin care clienţii pot accesa rapid diverse servicii ale companiei – plata online, printr-un singur click, a facturii, asistenţă şi detalii despre contul de client.
My UPC oferă o întreagă suită de avantaje, precum vizibilitatea unui istoric de client, localizarea serviciilor în funcţie de adrese, activarea de notificări şi alte opţiuni. Cu My UPC, compania extinde gama de modalităţi de plată şi oferă clienţilor posibilitatea de a economisi timp.
“Timpul este una dintre cele mai importante resurse şi de aceea ne dorim să-l oferim clienţilor noştri, prin noul serviciu online My UPC. Lansările noastre vizează întotdeauna o experienţă extraordinară pentru clienţi, iar cu noile facilităţi oferite de My UPC, arătăm încă o dată că ne respectăm promisiunea de brand. Plata online a facturilor este deja un fenomen în România, volumul lor crescând cu aproximativ 60% în acest an, ceea ce arată că românii îşi doresc această opţiune. My UPC face parte dintr-un proiect mai amplu, UPC Cares, prin intermediul căruia oferim suport clienţilor noştri, le arătăm că suntem atenţi la nevoile lor ” – declară Robert Redeleanu, CMO UPC România.
Mai simplu şi mai rapid pentru clienţi
Pentru a se bucura de beneficiile oferite de My UPC, clienţii vor trece printr-un proces simplu de creare cont, prin introducerea codului de client şi a numelui de familie. Odată creat contul, utilizatorii au acces la toate facilităţile oferite de My UPC în această fază – plata online a facturilor, simplu şi rapid printr-un singur click, vizualizare istoric facturi, detalii legate de servicii contractate, plata în avans şi biblioteca online de manuale şi tutoriale puse la dispoziţie de UPC.
Totodată, clienţii care au nevoie de asistenţă pot contacta, prin My UPC, echipa de specialişti Relaţii Clienţi. Platforma beneficiază de un design simplu şi intuitiv, pentru o navigare uşoară.
Plăţi sigure prin sistemul PayU
Pentru partea de plăţi online, UPC România foloseşte serviciile PayU. Într-o primă fază, clienţii vor avea la dispoziţie două modalităţi de plată – prin card bancar şi plata automată PayByClick – prin card cu stocare de token. Într-o fază ulterioară, clienţii vor avea la dispoziţie şi posibilitatea plăţilor recurente, prin opţiunea PayOnTime. Toate modalităţile de plată garantează securitatea datelor clienţilor.