Transformarea hipermarketului Auchan Pallady a durat mai puţin de trei săptămâni şi a constat, în modificări tehnice şi comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafeței de vânzare, decorarea, introducerea comerţului Auchan, de tip discount generalizat, cu game largi de produse, la preţuri permanent mici.
Centrul Comercial Auchan Vitan cuprinde hipermarketul Auchan (7.800 mp) şi o galerie comercială cu 30 magazine (peste 2.700 mp).
Reţelei actuale de 31de hipermarketuri Auchan i se vor mai adăuga, în 2015, încă două magazine – unul în Drumul Taberei (10.000 mp) şi unul la Braşov (Coresi -13.000mp). Planul stabilit pentru 2015: 33 magazine, în urma unor investiţii de peste 300 milioane de euro.
În 2012, cifra de afaceri a Auchan România a fost de 442,9 milioane euro, în creștere cu 25% comparativ cu anul anterior. Anul acesta, retailerul va depăşi pragul de un miliard de euro cifră de afaceri. Prezent în România încă din 2006, când a deschis primul hipermarket în cartierul Titan, în estul Bucureştiului, Auchan are în prezent peste 10.000 de angajaţi, devenind astfel unul dintre primii cinci cei mai mari angajatori privaţi din România.
Prin achiziţia celor 20 de magazine real-,, Auchan a devenit a doua reţea de comerţ, ca suprafaţă totală de vânzare, la nivel naţional, după Kaufland. Rebranduirea scoate din casieria Auchan peste 40 mil. euro
Al 10-lea grup de distribuţie alimentară din lume, Auchan este prezent în 13 ţări şi are 287.000 de angajaţi. Grupul este organizat pe domenii de activitate: hipermarket (709 magazine), supermarket (786 magazine), divizie imobiliară pentru comerţ -Immochan (342 centre comerciale), bancă (Oney Banca Accord), plus comerţ online şi alte activităţi. Veniturile consolidate ale Grupului Auchan au fost în 2012 de 60,2 miliarde de euro, exceptând taxele.