„Intrăm, practic, pe o piaţa nouă pentru RTC Proffice Experience, însă avem avantajul unui business puternic pe partea de produse de birou şi business. Deja unul din cinci clienţi ne solicită astfel de produse, mai ales în perioada premergătoare sfârşitului de an, ceea ce este un început încurajator”, a declarat Gabriel Mureşanu, CEO RTC Proffice Experience.
Compania şi-a extins la începutul toamnei gama de consumabile office, de la papetărie, la produse ce pot acoperi toate activităţile de suport ale unei activităţi de tip office precum: curăţenia birourilor (produse şi echipamente de curăţenie şi igienă), confortul angajaţilor şi protocol (cafea, apă, sucuri, electrocasnice de birou), protecţia muncii (echipamente de protecţia muncii) şi multe altele.
„Pe baza cererii de până acum, estimez că în decurs de doi ani segmentul produselor promoţionale va genera cel puţin 10% din veniturile companiei. Ţintim un loc în top 5 furnizori de produse promoţionale”, a explicat Gabriel Mureşanu.
RTC Proffice Experience / cu afaceri de circa 22,7 mil. euro în 2012 -, a fost preluată în 2011 de fondul de investiţii suedez ORESA Ventures, un fond activ din 1997 atât în Europa Centrala şi de Est, cât şi în ţară.