Odată ce a pus lupa pe România, MIM, un lanț de modă de tip discount, ce operează peste 350 de magazine, vrea să crească în România într-un an cât alții în șase. În afară de cele două magazine deschise deja în București, acționariatul MIM – reprezentat de Stephane Lahaye, CEO al grupului financiar Lea Finance şi Philippe Besadoux, CEO-ul Kenvelo România -, a început negocierile şi pentru spaţii în centrele comerciale Afi din Bucureşti şi Ploieşti, în Mall Vitan, Polus Center Cluj şi Iulius Timişoara.

Prețurile mici și rotirea rapidă a ofertei, tradusă printr-un control strict asupra întregului lanț, de la producție până la vânzare, e cheia businessului. Gama de produse MIM cuprinde haine, accesorii, lenjerie şi încălţăminte adresate în mod special tinerelor cu vârste cuprinse între 18 şi 35 de ani. Ceea ce caracterizează în primul rând produsele MIM este accesibilitatea preţurilor şi designul produselor, inspirat din cele mai noi tendinţe internaţionale.

În fiecare săptămână, în magazinele MIM ajung produse noi, iar două noi colecţii apar la fiecare șase săptămâni. Magazinele MIM se disting prin accentul pus pe designul vitrinelor, reînnoit la fiecare trei săptămâni.

Prezent pe pieţele internaţionale de peste 30 de ani, MIM face parte din grupul britanic de fashion retail New Look începând cu anul  2003. Ca filială independentă a grupului, MIM are centrul operaţiunilor la Paris, situându-se  în top 10 branduri de prêt-a-porter feminin din Franţa. Retailerul operează 35- de magazine în Franţa, Belgia şi Maroc.

Principalii rivali sunt suedezii de la H&M și italienii de la Terranova. ”MIM e Terranova din Franța”, face o paranteză Philippe Besadoux, francezul care aduce brandul în România și care conduce și grupul Kenvelo  (Lee Cooper, Kenvelo, Timeout şi Tom Tailor).

Valoarea estimată a pieței locale de modă – îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii livrate de producători și retaileri, fie ei români sau străini – este de circa un miliard de euro.