Potrivit informațiilor furnizate de companie, după primele trei trimestre ale lui 2013, rezultatele financiar – contabile s-au îmbunătățit cumparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, veniturile au crescut cu 1%, la 972 de milioane de lei, pierderea s-a redus cu 30% la 83 de milioane de lei, iar numărul de pasageri transportați a înregistrat un plus de 2,6%, de la 1,54 mil. persoane la 1,58 milioane de călători.
Rezultatele primelor 9 luni din 2013 reprezintă continuarea tendinţei pozitive înregistrate în prima jumătate a anului 2013. Tarom a operat în această perioadă 12. 532 de zboruri regulate, cu 188 mai puţine decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, transportând totuşi cu 2,6% mai mulţi pasageri faţa de perioada corespunzătoare a anului anterior datorită unei politici de îmbunătăţire a reţelei de rute.
Îmbunătăţirea rezultatelor companiei sunt o consecinţă a supravegherii atente a costurilor şi a unei politici comerciale adecvate, menționează reprezentanții companiei. „Este esenţial ca Tarom să  îndeplinească obiectivele propuse în Planul de Management pentru a putea trece pe profit în următorii ani. Acest lucru este realizabil prin efortul susţinut al intregii echipe formate din angajaţii companiei TAROM”, a declarat Christian Heinzmann, Director Executiv-Accountable Manager.