Reducerile de până la 40%, atât pe destinațiile interne cât și pe cele externe, i-au incurajat pe vizitatorii aflați la târg fie să cumpere o vacanță, fie să-și rezerve una. Potrivit Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT), bugetul mediu alocat de o familie pentru o vacanță în România a fost de 270-370 de euro, în timp ce pentru deplasările externe bugetul a fost de 750-950 de euro.  
Destinațiile interne cele mai vândute pentru iarna 2013-2014 au fost cele de schi, stațiunile montane și de agroturism –– destinații precum Valea Prahovei, Poiana Brasov, Bucovina, etc. Litoralul românesc se prefigurează a fi, din nou, destinația vedetă a sezonului estival următor, fiind cel mai solicitat produs turistic intern și cel mai vândut produs în sistem early-booking.
Destinațiile externe cele mai dorite au rămas cele din anii anteriori: Turcia, Grecia, Bulgaria, Spania. Agenţiile de turism membre preconizează o creştere a vânzărilor pentru Grecia, atât pentru destinațiile tradiționale, cât și pentru Grecia de Vest,  zonă cu o cultură specială, care suscită interesul turiștilor de pretutindeni. Pentru vara 2014, tour-operatorii vor introduce un produs turistic nou, taberele școlare în Grecia. Turcia va avea o creştere mai ponderată in 2014, deşi Antalya rămâne cea mai cerută destinaţie.