Astfel, pentru iarna 2012 – 2013 bugetul total alocat pentru activitatea de deszăpezire a fost de 47.595.632 euro, din care plăţile efective către firmele contractante au însumat 27.960.126 euro. Aprovizionarea şi transportul materialelor necesare până la bazele de deszăpezire (150.000 tone nisip şi 244.000 tone sare) a costat 13.905,76 euro, iar cheltuielile pentru deszăpezirea cu autoutilaje proprii (reparatii, piese de schim, carburanti, lubrefianti, anvelope, acumulatori, etc) au fost de 2.692.251 euro. Alte cheltuieli privind activitatea de iarnă pentru cca 400 locatii: DRDP, SDN şi baze de deszăpezire, puncte de sprijin (utilităţi, combustibil pentru încălzire, informări operative, etc) au fost in valoare de 1.324.503 euro. Aprovizionarea şi montarea/demontare panouri parazapezi a costat 828,836 euro, iar punerea în ordine a drumurilor, precum şi repararea degradărilor cu mixtură stocabilă a însumat 884,151.
CNADNR precizează că sarea folosită ca material antiderapant în perioada de iarnă 2013 – 2014 a fost achiziţionată, exclusiv de la Compania Naţională a Sării, compania încheind cu SALROM un contract în valoare de aproximativ 80 milioane lei (fara TVA) pentru asigurarea stocului necesar, realizându-se astfel şi un beneficiu economic important pentru o companie românească.
Costul deszăpezirii în România: 1.588 euro pe kilometru
19 noiembrie 2013, 15:36
Ultima modificare în 19 noiembrie 2013, 17:36
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a decis să facă public costul efectiv plătit pentru deszăpezirea unui kilometru de drum din întreaga reţea naţională rutieră (aproximativ 17.600 km.) în toate cele 4 luni de iarnă 2012 – 2013.
Etichete: cnadnr,
constract,
cost,
deszapezire,
drumuri
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Daimler preia 12% din Beijing Auto
- DW: Alegerile europene pot modifica UE din temelii
- Moştenirea macabră a crizei: Ce se întâmplă cu oraşele fantomă din Spania
- Carlos Ghosn: ” În 2015 – 2016 veţi vedea un Renault mai puternic decât era la intrarea în criză în 2007”
- UPDATE Anchetă la CEC
- Pierderi de peste 220 milioane lei, în creştere de 4,4 ori, în bugetul rectificat al CFR Marfă
- CNAS: Primele carduri de sănătate vor fi distribuite la mijlocul anului viitor
- Câți bani mai alocă românul pentru o vacanță
- Azerty.ro lanseaza Black Friday pentru companii! (P)
- Franklin Templeton face reclamă bună economiei româneşti la CNBC