Foarte mulți comerciați s-au adaptat și au ales ziua de 22 noiembrie pentru Black Friday. Sunt însă alții care au rămas fideli zilei de 29 noiembrie. IKEA România, de exemplu, a pregătit trei zile pentru această activitate, între 29 noiembrie și 1 decembrie. În această perioadă, prețurile unor produse vor fi reduse cu până la 50%.
IKEA România a avut vânzări de peste 440 milioane de lei în perioada 1 septembrie 2012 – 31 august 2013 (anul de catalog ”IKEA 2013”), în creștere cu 10% față de perioada similară din anul anterior.
Totodată, oficialii magazinului din Băneasa (București) au anunțat recent că peste 3,2 milioane de persoane au vizitat magazinul, în aceeași perioadă, cu 200.000 mai mult decât anul de catalog precedent.
De asemenea, numărul total al produselor IKEA, care au ajuns în casele românilor de la intrarea pe piață în martie 2007 și până în prezent, a ajuns la peste 65 de milioane. Din valoarea totală a produselor vândute în anul de catalog 2013, 56% a fost generată de obiecte de mobilier, iar 44% de accesorii şi decoraţiuni.
IKEA, primul Black Friday: prețuri tăiate la jumătate. Vezi în ce zi
21 noiembrie 2013, 21:53
Ultima modificare în 21 noiembrie 2013, 23:53
Anul acesta, și magazinul IKEA din zona comercială Băneasa se alătură campaniei de reduceri de Black Friday, o serie de produse urmând să fie reduse chiar și cu 50%.
Etichete: Black Friday,
ikea
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook