Vânzările cumulate ale retailerului Domo au fost de 15,1 milioane euro, în primele trei zile ale evenimentului comercial Black Fiday, 12,3 milioane de euro din total obţinându-se în reţeaua de magazine şi 2,8 milioane de euro în magazinul online, informează, luni, compania.
În perioada 22 – 24 noiembrie, cele mai vândute produse la Domo au fost televizoarele (40%), iar pe locul doi s-au clasat electrocasnicele mari, cu 28,6% din vânzări, urmate de categoria IT&C, cu 20,06%, majoritatea produselor achiziţionate din această categorie fiind tabletele (40%).
‘Peste 70.000 de români au ales să cumpere de Black Friday din magazinele Domo, atât din retailul tradiţional, cât şi din online, cei mai mulţi având o listă de cumpărături de cel puţin două produse. În total, au fost vândute peste 141.000 de produse’, a declarat directorul de marketing al companiei, Ligia Roşu.
Black Friday continuă la Domo până pe 28 noiembrie, cu stocuri suplimentare şi noi produse în ofertă.
În prezent, reţeaua de retail Domo include 99 de unităţi amplasate în 76 de oraşe, având peste 1.000 de angajaţi.
Sursa: Agerpres