În România, și în multe țări din Europa, cea mai mare parte a volumului de expedieri în perioadele Black Friday și de vârf (Peak Season), a sărbătorilor care se apropie, este determinată de creșterile înregistrate în sectoarele e-commerce și B2C, iar segmentul IT&C și cel al confecțiilor, încălțămintei sau produselor de uz casnic vor fi preponderente în livrările generate de Black Friday și de sezonul de vârf, spun reprezentanţii UPS România.
Potrivit lor, în special în această perioadă de vârf pentru cumpărături, durata de livrare rămâne un element cheie atunci când se iau decizii în alegerea partenerului pentru trimiterea la timp a pachetelor în această perioadă.
De asemenea, cu ocazia perioadei cumpărăturilor de sărbători care se apropie, UPS a anunţat că se aşteaptă să livreze peste 29 de milioane de colete la nivel global în data de 17 decembrie, zi de vârf în cadrul activității companiei.
În acest an, sunt numai 25 de zile de cumpărături între perioada Black Friday şi Crăciun, cu şase mai puţin decât anul trecut, ceea ce înseamnă că este cel mai comprimat sezon din 2002 până în prezent. Per ansamblu, UPS anticipează că volumul zilnic în sezonul de vârf va creşte cu 8% în acest an.
În prezent, flota de livrare a UPS România include aproximativ 60 de mașini (vehicule ale UPS și cele ale subcontractorilor), dintre care 24 de mașini de curierat UPS deservesc Bucureștiul.