România se alătură astfel celor nouă țări în care este prezent brandul Süvari, care comercializează prin cele 130 de magazine ținute ce se adresează publicului masculin interesat de stilul elegant și accesibil.
În planul de expansiune al firmei în România figurează 20 de magazine, în Bucureşti şi în ţară, care ar urma să fie deschise în doi ani. La nivel global, ţinta Süvari – cu afaceri de peste 100 mil. euro – este să ajungă la 300 de magazine în 2017, și un total de 1.000 în 2023, potrivit lui Orcun Erden, directorul regional de vânzări al companiei.
“Venim dintr-o țară apropiată de România atât din punct de vedere al distanței, dar și al obiceiurilor de cumpărături”, a declarat şi Fatih Coskun, managerul general al Süvari, apropo de intrarea brandului pe piaţa locală.
The group aims to earn $70 million and build up its number of stores to 80. It currently has 66 stores: 53 in Turkey and 13 abroad.
De o bucată bună de vreme, oferta de modă pentru bărbaţi s-a diversificat şi la noi. Süvari este al doilea brand nou intrat ăe piaţă în ultimele trei luni; în septembrie, s-a deschis, pe Calea Victoriei, şi primul magazin al brandului italian de haine pentru bărbaţi Antony Morato, în regim de franciză.