La 18 luni de la lansare, Vivre vine, lunar, produse de peste un milion de euro, o contribuție semnificativă la creșterea accelerată reprezentând-o extinderile regionale realizate în 2013, în Bulgaria și Ungaria.
În luna ianuarie a anului viitor, retailerul online de produse home&deco continuă valul de extindere regională prin lansarea în Croația. Vivre are în acest moment 700.000 de membri în cele trei țări în care se află (România, Bulgaria şi Ungaria), estimând pentru 2014 o dublare a numărului de abonați.
" 2013 a fost un an intens, marcat de o dezvoltare locală consistentă și de extinderi regionale. Volumul vânzărilor a crescut în acest an de 7 ori, ne-am lansat în alte două țări și avem în acest moment o echipă de peste 90 de angajați", face bilanțul Monica Cadogan, director general al Vivre.
Modelul Vivre este unul de private sales (vânzări private), în care utilizatorii se înregistrează pe site și au acces la promoții limitate ca timp și prețuri reduse până la 50%. Avantajul constă în selecția de produse și portofoliul de furnizori, o mare parte dintre aceștia fiind din străinătate, oferind pe piaţa din România branduri în exclusivitate.
Vivre este o asociere între Advisory Delta, Andras Nagy Vajda și Neogen, companie care deține și site-ul de recrutare Bestjobs.