Ultima fiţă în materie de cadouri: urși din flori de 5.000 de euro

Un simplu buchet de flori parcă nu ajunge, așa că, în perioada sărbătorilor de iarnă, o florărie online vinde aranjamente florale, precum urșii din flori, care ajung să coste şi 5.000 de euro.

Comanda aparține Prolyte Group, un producător internațional de echipamente pentru organizarea de evenimente, cu sediul în Olanda și unități de producție în mai multe țări din Europa, printre care și România. Managerul unității din Slatina a comandat 12 urși din flori cu dimensiunea de 60 cm și alți șase urși din flori cu dimensiunea de peste 1 m, aceștia fiind dăruiți echipei și furnizorilor Prolyte Group din România, în semn de apreciere pentru colaborarea din acest an.

Pentru realizarea celor 18 urși din flori au fost utilizate 2.500 de fire de crizanteme albe și 450 de trandafiri roșii. Urșii din flori au fost realizați prin tehnici speciale de către o echipă formată din 6 floriști ai FlorideLux, pe suporți formați din 500 de cărămizi de burete floral, florile rezistând până la 14 zile. Echipa a lucrat aproximativ 22 de ore pentru a putea livra această comandă, însă rezultatele au fost pe măsură, clientul fiind extrem de mulțumit.

De altfel, numărul comenzilor de aranjamente speciale crește cu până la 30-40% în perioada sărbătorilor de iarnă, potrivit FlorideLux. “Aranjamentele preferate de clienți în această perioadă sunt, desigur, cele cu specific de sărbătoare, în care există decor de brad, conuri, decorațiuni de Crăciun, dar animalele din flori și buchetele de trandafiri rămân și ele în topul preferințelor, la fel ca în restul anului”, a declarat Marius Dosinescu, CEO și fondator al florăriilor FlorideLux.

Grupul FlorideLux.ro, care operează magazinele online www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro, www.cosuridelux.ro, a realizat afaceri de jumătate de milion de euro în 2012, cu 11% mai mari decât anul anterior.
Compania  a deschis prima franciză offline din România, în Braşov, şi plănuieşte ca, până la finalul anului 2015, să deschidă 50 de francize, inclusiv în afara ţării.

Pentru 2013, grupul mizează pe afaceri de 600.000 de euro.