Mega Image și-a bugetat, pentru 2013, investiții de circa 50 de milioane de euro pentru deschiderea de noi magazine, dar și pentru remodelarea celor vechi, plus mai multe programe de sustenabilitate, după cum anunța Xavier Piesvaux, directorul general al companiei.
De la începutul lui 2013 până la finalul anului, reţeaua Mega Image s-a extins cu 104 de supermarket-uri – 37 sub brandul Mega Image, 66 sub brandul Shop&Go şi un magazin sub brandul AB Cool Food -, urmând să încheie anul cu un total de 296 magazine.

Compania a obţinut, anul trrecut, o cifră de afaceri de 394 milioane euro, cu 44% mai mare decât în 2011. Profitul a crescut şi el de peste trei ori comparativ cu anul anterior, până la 10,5 milioane de euro, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finanţe.

Prezent pe piaţa locală din 1995, extinderea acelerată a Mega Image, partea a Delhaize Group, este efectul unui plan gândit încă din 2008, când a cumpărat rețeaua de 14 de supermarketuri La Fourmi pentru 18,6 mil. euro.

Mega Image este cea mai extinsă rețea de retail modern din România, fiind urmată de Profi (204).