Reforma unităților militare din eRepublik și optimizarea mecanismelor de comunicare la nivel politic și militar sunt principalele actualizări ce vor fi aduse jocului în urma feedback-ului primit de dezvoltatori la primul Summit al Stabilității Mondiale, organizat cu ocazia aniversării de 5 ani a www.erepublik.com.
Întrunirea a avut loc weekendul acesta, la București, și a reunit 200 dintre cei mai pasionați și experimentați jucători: oficialități de rang înalt, foști și actuali Președinți, Miniștri, Zei ai Războiului și alte personalități care au luat parte într-un mod decisiv la dezvoltarea și succesul comunității eRepublik.
Gazdele Summit-ului au fost 3 foști președinți ai eRomâniei: Alex Crăciun(cel care a deținut 9 mandate de Președinte și a reușit să transforme eRomânia într-un adevărat imperiu, cucerind numeroase teritorii), Dragoș Sălăgeanu și Mihai Adămuț, aceștia fiind și reprezentanți ai dezvoltatorului.
„Întrunirea a fost foarte fructuoasă, am primit feedback valoros de la jucători în privința noilor module pe care le vom introduce anul viitor, dar și a rolului soldatului contemporan în Lumea Nouă și a organizării unităților militare. Am pus fațăîn față oamenii noștri de bază din laboratoare cu unii dintre cei mai importanți jucători ai momentului, pentru a se cunoaște mai bine și pentru a schimba idei și opinii legate de direcțiile de dezvoltare a eRepublik, oferind comunității un rol activ în evoluția jocului”, a declarat Mihai Adămuț, director executiv al eRepublik Labs.
eRepublik consultă comunitatea înaintea lansării noilor module
Președinții Statelor Unite ale Americii și Germaniei, doi dintre cei mai influenți lideri ai Lumii Noi, auprezentat mai multe sugestii importante pentru comunitățile lor. Iar pentru că, în eRepublik, un președinte este ales prin vot de mii de persoane și un lider militar are în subordine sute sau mii de oameni, cele mai multe dintre sugestiile liderilor vor fi implementate în proiectele aflate acum în lucru. Primele dintre acestea vor fi interfața contextuală (contextual user interface) și modulul de luptă„player vs. player”.
Interfața contextuală va surprinde jucătorii cu un modul de hărți schimbat radical: harta lumii nu va mai avea doar un rol informativ, ci va oferi jucătoriloracces la majoritatea instrumentelor de joc. Utilizatorii vor putea afla cu ajutorul hărții informații utile despre contextul general al jocului șidespre țări și vor putea intra direct în bătăliile aflate în desfășurare. În prezent, modulul se află în teste, urmând să fie lansat peste câteva săptămâni.
Totodată, modul de luptă „player vs. player” va permite jucătorilor să ducă lupte directe cu alți jucători, îmbunătățind modul de luptă din prezent, care permite jucătorilor să se implice doar în bătăliile duse de armatele statelor. Astfel, luptele vor deveni mai antrenante pentru jucători, generând o schimbare importantă a dinamicii jocului.
eRepublik a aniversat weekend-ul acesta 5 ani de existență, organizând la București o reuniune a celor mai importanți și experimentați jucători din toată lumea. Aceștia au putut dezbate cele mai importante elemente și îmbunătățiri ale jocului, au vizitat laboratoarele eRepublik și au participat la una dintre cele mai mari petreceri organizate de industria autohtonă de gaming.
Lansat în 2007, jocul a devenit în scurt timp un fenomen pentru piața românească. eRepublik Labs, dezvoltatorul jocului, este singura companie de online gaming din România care a înregistrat succes la nivel internațional.Compania are o echipă de 50 de persoane și birouri în București și Madrid, având în dezvoltare mai multe proiecte noi și interesante.
Viața în Lumea Nouă
În urmă cu 1.848 de zile (5 ani) a luat viață Lumea Nouă, una în care oamenii muncesc la fel ca în cea Veche. Da, poate părea că ei fac asta destul de ușor, cu un simplu click, dar acest lucru necesită implicare și dedicare în fiecare zi. Cetățenii din Lumea Nouă au nevoie de salariile lor pentru a cumpăra mâncare sau alte lucruri care le fac viața confortabilă și sigură.
Totodată, în Lumea Nouă, cetățenii merg la război și luptă pentru țelurile lor, pentru resurse sau, pur și simpu, pentru a apăra ceea ce le aparține. Ei votează, au încredere sau nu în liderii lor politici și își pot asuma un rol direct în viața politică. Unii dintre ei devin lideri foarte buni și ajung să comande mii de cetățeni în război, negociază tratate de pace sau pun persoane de încredere în poziții cheie. Alți cetățeni aleg să investească în business și să participe la viața economică a Lumii Noi.
Toate acestea conduc, în mod real, la o conexiune puternică a comunității, formată din cetățeni care acționează și decid pe cont propriu ceea ce trebuie făcut. De aceea, viitorul Lumii Noi este la fel de misterios și fascinant ca cea a Lumii Vechi. Și, totodată, dependent de voința fiecărui individ în parte.
Jucătorii se surprind constant datorită deciziilor imprevizbile pe care le iau, făcând jocul captivant și construind astfel o comunitate unită. Cele mai neașteptate campanii militare ale istoriei eRepublik au fost cucerirea Rusiei de către Norvegia, marile lupte dintre România și Indonezia (cu sprijinul aliaților lor) pentru controlul resurselor din Siberia răsăriteană și războiul dintre Ungaria și Romania (cu sprijinul aliaților) pentru controlul unor regiuni cheie din China.