Dacia a primit peste 20.000 de comenzi în Franţa pentru SUV-ul Duster în primele şase săptămâni de la lansare, a declarat directorul de Marketing al constructorului auto, Vincent Carré, într-un interviu acordat publicaţiei online franceze Autonews. „În şase săptămâni de exploatare, peste 20.000 de clienţi au comandat Duster. Trebuie subliniată diversitatea ridicată de versiuni cu variaţii de preţ cuprinse între 15.000 şi 18.000 de euro”, a afirmat Carr&ea
Dacia a primit peste 20.000 de comenzi în Franţa pentru SUV-ul Duster în primele şase săptămâni de la lansare, a declarat directorul de Marketing al constructorului auto, Vincent Carré, într-un interviu acordat publicaţiei online franceze Autonews.
„În şase săptămâni de exploatare, peste 20.000 de clienţi au comandat Duster. Trebuie subliniată diversitatea ridicată de versiuni cu variaţii de preţ cuprinse între 15.000 şi 18.000 de euro”, a afirmat Carré.
Duster a fost pus în vânzare pe 18 martie, dată la care a fost lansat pe piaţa din România. În Franţa, maşina a fost lansată oficial pe 8 aprilie, la un preţ de pornire de 11.900 de euro, şi a fost lăudată de toată presa de specialitate.
În România, Duster poate fi comandat în toată reţeaua de dealeri, la preţuri cuprinse între 10.500 de euro şi 15.600 de euro, cu TVA inclus, în funcţie de versiune.
SURSA: Mediafax